سیر تا پیاز نگارش یک برنامه بازاریابی – منصور کیارش
برنامه بازاریابی یا مارکتینگ پلن، وسیله ای برای نظم دادن به فعالیت های تبلیغاتی است که برای هر کسب و کار با دیگری –بسته به استراتژی– آن متفاوت است، در حقیقت برنامه بازاریابی، پیش بینی وضعیت اجرای تبلیغات است.
به همین دلیل است که نگارش برنامه بازاریابی، شبیه به کسب و کارهای دیگر، ممکن است باعث شکست های بسیار سنگین شود و می بایست برای هر کسب و کار، به صورت جداگانه برنامه ریزی نمود. در ادامه راهکار بسیار ساده نگارش را بررسی کنید::
برای مطالعه ادامه برنامه بازاریابی به وب سایت منصور کیارش مراجعه کنید: