قیمت تویوتا راو 4 از سال 2013 تا 2018

اگر عاشق ورزش و بخصوص فوتبال باشید حتماً می دانید که گهگاه تیمی به‌خوبی بسته شده است، در سطح بسیار خوبی بازی می کند، استادیوم ها را پر می کند ولیکن کماکان در خلق شکوه ناتوان است. تویوتا RAV۴- ۲۰۱۶ را می توان به‌عنوان نمادی از این تیم ها دانست. این خودرو جادار، همه-کاره، رانندگی نرم و راحت، دارای تجهیزات پیشرفته و البته RAV۴ یکی از قابل‌اطمینان‌ترین کراس اورهای بازار است. اما آن چیزی که مانع دستیابی RAV۴ به آن شکوه یادشده گردیده است، رقبای قدرتمندتر این خودرو می باشند که تعدادی از آن ها هم تراز با RAV۴ و تعدادی نیز چندین گام جلوتر از آن هستند. 

طراحی داخلی با استفاده از خطوط و زوایای خارق العاده منتج به داشبوردی مدرن و جذاب شده است. بااین‌حال تعدادی از دکمه های سیستم صوتی و تهویه شل و شکننده بودند. گرچه تعداد نگهدارنده های لیوان (Cup- Holder) یا همان کاپ هلدرها کافی است ولیکن در جلوی ماشین شاید فضای زیادی مثل هوندا CR-V نیستیم که بتوانیم مواردی نظیر گوشی، تبلت و ... در آن ها قرار دهیم. اگر شما دوستدار چرم اصل هستید باید بگویم که چندان خوش شانس نیستید چراکه روکش ها از پارچه و یا چرم غیر اصل هستند. 

/تویوتا راو 4,2017 فول عمان، 6 ایربگ، صندلی چرم، کیلس استارتر، مانیتور فول تاچ، سیستم تهویه دوال، صندوق برقی با سنسور پا - شرکتی