13)داستان سرایی پادشاه است!

داستان‌سرایی مقوله‌ای نو نیست. اما می تواند یک ابزار قدرتمند بازاریابی به حساب آید.
برای سال‌ها، قدرتمندترین ابزار ارتباطی بین انسان‌ها بوده است. و تحقیقات تبلیغات رایگان و آگهی رایگان امروزه نشان می‌دهد که داستان‌سرایی در حقیقت مغز ما را به خود مشغول می کند و از این راه احساسات ما را به خوبی کنترل می کند.
وقتی شما از این روش در ساخت ویدیوهای خود استفاده می کنید، بیشتر می‌توانید بر احساسات و توجه افراد تاثیر بگذارید.

 

14)ویدیوها را برای پلتفرم های مختلف تنظیم کنید

یوتیوب...فیسبوک...اینستاگرام...اسنپچت ...ویترین نت .... آپارات 
هر رسانه اجتماعی ویژگی‌های مخصوص به خودش را دارد. اگر می‌خواهید به طور موثر به مخاطبان خود در یوتیوب دست پیدا کنید، اگر میخواهید دنبال کنندگان‌تان در فیسبوک را جلب کنید باید خصوصیات منحصر به فرد هر یک از این پلتفرم ها را بدانید.
یک حضور 15 دقیقه‌ای در کنفرانس سال گذشته دارید؟ پس در یوتیوب آپلودش کنید، اما برای اینکه آن را در فیسبوک به اشتراک بگذارید آن را به 5 قسمت 3 دقیقه‌ای تبدیل کنید.