به گزاش جام جم آنلاین ، این شرکت در حال حاضر تولیدات خود را در ۷۰ کشور جهان عرضه می‌کند که ایران نیز یکی  از آن‌هاست.

شکی نیست که خرید خودرو کارکرده باکیفیتی مانند لکسوس، از سوارشدن بسیاری از محصولات صفر کمپانی‌های  بی‌کیفیت بهتر است. اما سوال این است که ارزان‌ترین لکسوس بازار خریدوفروش خودرو چقدر است؟

لکسوس IS

خودرو لکسوس ISدر کلاس خودروهای جمع‌وجور، همیشه انتخاب بهتری از خودروهای آلمانی بوده است. تولید مدل 300 سال 2009 این خودرو و نیمه‌فول آن باقیمتی حدود 128 میلیون در بازار معامله می‌شود.

لکسوس ES

این خودرو یکی از تولیدات موفق لکسوس بوده، زیرا همه موارد موردنیاز خریداران در بخش خودرویی، ازجمله عملکرد مناسب، سواری بی‌صدا، امکانات ایمنی بسیار پیشرفته و طراحی خوب اتاق خودرو را دارد. می‌توان گفت که این خودرو یک اثر هنری فلزی است. ES 350 تولید سال 2008 و وارداتی؛ با قیمتی حدود 136.5 میلیون در بازار معامله می‌شود.

لکسوس CT

لکسوس CT 200h خودرویی هیبریدی بوده که نیروی موردنیاز بیمه عمر خود را از یک موتور ترکیبی بنزینی- برقی تأمین می‌کند. تولید سال 2012 و مدل وارداتی، دارای قیمتی حدود 140 میلیون می‌باشد.

لکسوس RX

سواری نرم و آرامش‌دهنده، صدای خیلی کم داخل خودرو، ظرفیت بالای حمل بار و مسافر و امنیت را می‌توان دلایل محبوبیت این شاسی‌بلند در بازار برشمرد. لکسوس RX 350 فول وارداتی سال 2007 را می‌توان با قیمتی حدود 142میلیون در بازار یافت.

همان‌طور که ملاحظه گردید می‌توان با 128 میلیون یک لکسوس سوار شد. چنانچه سالم این خودرو را بیابید قطعاً یکی از گزینه‌های مناسب خواهد بود.